Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2012. április 18., szerda

Sorry/ New infók : )

Sziasztok! Mint ti is tapasztaltátok, hogy egyre ritkábban volt rész. Szó sincs arról, hogy be akarom zárni a blogot vagy bármi, csupán írói válságba kerültem. De most újra van ihlet szóval ha minden igaz többször lesz friss. Minimum minden héten 1-2 rész biztosan lesz. Meg őszintén az is bántott, hogy az előző fejezethez egyetlen komi sem jött. Remélem, hogy mostantól ti is aktívabbak lesztek. :) Aminek én viszont nagyon örülök az az, hogy átléptük a 10.000 látogatót!! ♥♥ Ezt nagyon-nagyon köszönöm nektek. Mikor tavaly augusztusában elkezdtem írni igazából nem számítottam semmire, azért is kezdtem el pont akkor mert abban az időben több családi probléma is adódott s így próbáltam magamból kiadni a fájdalmat.. Na, mindegy. Mint ti is látjátok a blog szinte teljesen megváltozott új képek,desing.. Itt a tavasz, világosabb színek ezek ellenére ez inkább fekete-fehér lett. A rész pedig pár percen belül felkerül ígérem izgalmakból nem lesz hiány :P Bízom benne, hogy fogtok írni a chatbe vagy akárhová. :) KösziPuszi. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése