Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. szeptember 26., hétfő

23.fejezet.-esküvő

Légyszi írjatok komikat :P

"A férjem a védelmezőm, ez igaz, de ugyanakkor a szerelmem is. (...) Mindig is szerettem, és ha minden áldott nap újra meg kell tanulnom szeretni, állok elébe."
 

Reggel arra keltem,hogy a szemembe süt a nap,így jár az aki elfelejti lehúzni a redőnyt.Nagy nehezen kimásztam az ágyból,és a konyhába mentem.Ahogy láttam még mindenki alszik,amit nem is csodáltam mivel 6:30 volt,főztem kávét,amíg lefőtt addig elmentem felöltözni felvettem egy kék fehér trikót,meg egy szürkés farmer rövidnadrágot,majd visszamentem.
Szerencsére a kávé is pont addigra főtt le,öntöttem ki egy csészébe,ízesítettem és visszaindultam a szobámba,letettem a kávét az asztalra majd a laptop-omat kezdtem keresni.Mikor megtaláltam leültem az ágyra és netezni kezdtem,közben pedig a kávémat ittam.A net sem kötötte túl sokáig a figyelmemet,így inkább kivittem a konyhába a csészét,Damon az egyik széken ült egy szál alsógatyában..
- Jó reggelt.-mosolyogtam
- Neked is.
Damon elég nyúzottnak tűnt ezért inkább nem cseszegettem,nem sokkal később Elena jött ki a szobából valamivel jobb állapotban,mint Damon.
- Jó reggelt.
-Neked is.-majd megöleltem
-Annyira izgulok,kíváncsi leszek,hogy milyen lesz.-lelkendezett Elena
- Én is
Elena is felöltözött,majd elindultunk megkeresni a megadott templomot mikor odaértünk Nataliék már próbáltak vagy nem tudom,már ott álltak az oltár előtt és fogták egymás kezét.
- Sziasztok.-köszönt Natali és megölelt minket.
- Hogy-hogy nem a menyasszonyi ruhádba vagy ?
- A férj csak az esküvőn láthatja a ruhát,elég babonás vagyok.
- Ja értem.-bólogattam
- De mikor veletek próbálunk akkor már rajtam lesz.-mosolygott Natali
Elena arca egyből felvidult,és a mosolyt le sem lehetett törölni az arcáról.Beültünk a padok közé míg tart a próba,kb 30 perc lehetett majd mi jöttünk.Natali bekísért minket az öltözőbe és megmutatta a ruhákat,Elená halvány kék volt,az enyém pedig ilyen mályvás színű.
- Gyönyörűek.-mondtuk egyszerre Elenával.
- Örülök.hogy tetszik.
Natali is elment készülődni,aztán mi is öltözni kezdtünk,mikor végeztünk kimentünk majd utánunk nem sokkal Natali is kijött, a ruhája egyszerűen csodálatos volt,láttam sok szép esküvői ruhát de ez mindent vitt.



Nem volt túlzottan habos-babos de mégis nagyon jól nézett ki.A próba nagyon jó hangulatba telt,és még Tessának is megvolt a feladata.

/2 hét múlva/
Reggel izgatottan ébredtem,mivel ma van esküvő,Elenával lelkesen készültünk,15 órakor a templomban a főpróbát tartottunk,utána pedig gyorsan még feldíszítettük a templomot és 16 órakor kezdődött az esküvő.Az egész gyönyörű volt,és talán Tessának volt a legnehezebb feladata,ő vitte a gyűrűket a nyakán pedig egy rózsaszín Sok Boldogságot Kívánunk feliratú szalag lógott.A gyűrűk egy egy kis dobozba voltak elhelyezve,Tessa tökéletes időzítéssel kecsesen indult el az oltár felé,mikor odaárt engedelmesen felemelte a fejét és átadta a gyűrűket utána,félre vonult és leült a sarokba.


Az esküvő után jött a fényképezkedés a templomtól nem messze volt egy nagyon szép vízesés,természetesen itt készült a legtöbb kép,Elenával mi is beálltunk a vízesés elé és rólunk is készültek fotók,ezután egy kisebb parkba mentünk.



Miután vége lett a fényképezkedésnek,átmentünk egy étterembe,szintén nagyon szép volt a színek passzoltak egymáshoz,s még a legapróbb részletekre is figyeltek,a vacsora isteni finom volt,majd 8 órakor kezdődhetett a bulizást,amire már Damonék is eljöttek.Sokat beszélgettem a jelenlevőkkel a party-ra már természetesen Elenával átöltöztünk egy kicsit kényelmesebb ruhába.Táncoltam Damonnal is,meglepett hogy ilyen jól tud lassúzni,aztán éjfélkor volt a menyasszony szöktetés,mi ezután nem sokkal később el is indultunk vissza hotelbe,mert holnap még szeretnénk kicsit körülnézni New Yorkban,meg hát nem minden nap jut el az ember ide,utána pedig mennünk kell vissza.Mikor visszaértünk egy kisebb buli volt,megbeszéltük hogy felmegyünk átöltözni és utána lejövünk ide is egy kicsit.Damon természetes az ujjai közé csavarta az összes lányt,az egyik szőke lánnyal elment táncolni majd közölte,hogy nem alszik velünk.Féltékeny voltam-e? Én magam sem tudom erre a választ,de azt tudom,hogy fájt belül,sikeresen elvette a kedvemet a további bulizástól így inkább visszamentem a szobánkba,bementem a fürdőbe engedtem a kádba jó meleg vizet,és csak áztattam magamat,mikor kihűlt a víz kiszálltam felvettem a pizsamámat,lemostam a sminkemet,majd kimentem a konyhába és ott ücsörögtem,és a kakaós dobozzal szemeztem annyira megkívántam,hogy csináltam magamnak egyet.Miután megittam,megint nagyon unatkoztam,Elenáék még javába lent buliztak,Tessa is aludt már..Semmit nem tudtam kitalálni,hogy mit csináljak ezért inkább elmentem aludni.Másnap megint elég korán kidobott az ágy amit kezdtem kicsit unni,magamra vettem a köntösöm és kimentem a nappaliba tv-zni,és Damon nem sokkal ezután jött meg.
- Hello.-köszöntem rá.
- Szia,megyek aludni,elég fáradt vagyok
- Biztos fárasztó éjszakád lehetett.-mondtam gúnyosan
- Most mi bajod van?
- Semmi.-fogtam magam kikapcsoltam a tévét és a "szobámba" baktattam.
A nap további részében New York utcáit,nevezetességeit jártuk,Damonnal azonban nem beszéltem,vagy is nem szóltam hozzám,meg ő se hozzám.A nap gyorsan eltelt,szinte már csak azt vettem észre,hogy a repülőn ülünk,és hogy nem sokára leszállunk.Furcsa volt újra Mystic Falls utcáin sétálni de azért jó is volt,amint beértünk a házba csapot-papot ott hagytam,felmentem a szobámba Tessával,bedőltem az ágyba azzal a gondolattal,hogy átalszom ezt a hetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése