Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. szeptember 18., vasárnap

16.fejezet.-talpra állok

Kérlek írjatok komikat :D

"Talpra állok és többé nem hátrálok meg."

Arra keltem fel,hogy Tessa az orrával lökdösi a kezemet,nehezen feltápászkodtam a földről és az órára pillantottam ami hajnali 3-at mutatott.Gondoltam már mindenki alszik ezért elindultam a konyhába,ahogy elmentem Elena szobája előtt és mintha Stefan hangját hallottam volna halványan elmosolyodtam majd tovább mentem.Töltöttem magamnak egy pohár vizet de ahogy megfordultam egy elsuhanó árnyékot láttam biztos voltam benne,hogy vámpír.
-Katherine.-suttogtam félve,
-Nem talált.-szólalt meg a hátam mögött Damon.Nem vagyok félős lány de ott abba a pillanatba,majdnem infarktust kaptam.
-Mit akarsz?-kérdeztem kicsit sem kedvesen.
-Most komolyan meddig akarod még ezt csinálni?
-Damon a picsába majd nem megöltél.-ordítottam.
-Ne ordibálj.-tette a mutató ujját a számra.Durcisan rá néztem majd leültem a kanapéra Damonnal a nyomomba.
-Ajj,ne durcizz már.-kezdte ismét.
-Most komolyan mit számít neked az,hogy haragszom rád? Gondolom ezzel nem vagyok egyedül ebbe a városba,a meg hogy az ágyadba kötöttem ki legyél büszke magadra.Nekem erre nincs szükségem egyik percbe még normálisan beszélgetünk a másikba pedig már meg akarsz öli,van nekem elég bajom nélküled is.-mondtam közben egy könnycsepp is kigördült a szememből de gyorsan letöröltem mielőtt Damon észrevehette volna.
-Igazad van,de én azt az éjszakát nem bánom,és főleg nem tartom hibának.-nézett mélyen a szemembe,mielőtt még bármit is mondhattam volna eltűnt.Meglepett,hogy ezt mondja de legbelül még is jól esett,hogy nem tartja hibának ami kettőnk között történt.Nem értettem,hogy ezzel mit akart mondani.Elment a kedvem mindentől.Talán Damon szemében fájdalmat láttam mikor a fejéhez vágtam mindent? Vagy csak én láttam rosszul? Hisz Damon nem túl érzelgős típus.Másnap megbeszéltük Damonnal ezt a dolgot,és újra barátinak tűnik a kapcsolatunk.Egyik nap Damon-éknél voltunk,mikor kopogtak az ajtón Damon ment előre mi pedig utána.Egy fiatal szőke nő állt előttünk és Damon láthatólag meglepődött.
-Szia édes.-köszönt és szájon csókolta Damont.
Mindenki megdöbbenten nézett rájuk.Úgy éreztem magam abban a percben,mintha legalább 10 kést szúrtak volna a szívembe.Fájt Damont mással látni,de hogy miért azt még én sem tudtam,vagy inkább nem akartam bevallani.Közben kiderült,hogy a lányt Lylla-nak hívják.Magas volt,és szőke,vékony testalkatához képest nagy mellei voltak,a szemei mogyoró barnák.Külsőleg szép lány volt,de sugárzott belőle a gonoszság,nyílván feltett szándéka,hogy visszaszerezze Damont.
 

Úgy nézett Damonra,mintha már a hálószobában lennének.Damon valószínűleg érezte,hogy nem nagyon tetszik ez a helyzet.Megtudtam,hogy Lylla félig boszorkány,azért annak örültem,hogy nálam nem erősebb.Felmentünk az emeletre elől ment Lylla utána én,mögöttem pedig Elena jött.Hirtelen megállt Damon szobája előtt és elmosolyodott.
-Damon sosem lesz a tiéd,ő hozzám tartozik.-suttogta.Nem válaszoltam semmit,csak elmentem előtte de a szavai fájtak.A padlásra mentünk valami régi boszorkány könyvet keresve,hogy azzal meg tudjuk találni Klaust.Állítólag ez a ribanc azért jött ide,hogy segítsen,hát valóban nagyon segítőkész,a padlásra érve nem csinált semmit csak leült egy székre és nézelődött.Mikor megtaláltuk a könyvet visszamentünk és Bonnie is a kanapén ült.Megkerestük a varázsigét,és 3-an egyesítettük az erőnket így próbáltuk Klaust megtalálni,láttam őt egy régi házba Katherine-nel.Ahogy néztem rájöttem,hogy Katherine meg van igézve,Klaus pedig Alaric testében van.A látomás végén elmeséltem mit láttam,majd Elena kihúzott a kertbe.Mikor megállt kérdőn néztem rá.
-Tudom mi folyik itt.-szólalt meg
-Még is mi?
-Tudom,hogy féltékeny vagy Lylla,és hogy szerelmes vagy Damonba.-mondta,de a hangjában nem volt semmi gúny,inkább csak féltés és együttérzés.Furcsa volt kimondani,hogy szeretem Damont.
-Ajh,Elena miért ilyen bonyolult minden?-öleltem meg.
-Mi szépen most haza megyünk a bikinikért és kifekszünk ide napozni,te pedig szépen összeszeded magad.Ja,és az a ribanc a nyomodba sem ér.Ha meg Damon őt választja helyetted jó nagy hülye.
-Köszönöm.-mondtam mosolyogva.
Szóltunk a többieknek út közben Caroline is csatlakozott hozzánk,közben végig Lyllát szidta.Nem tudtam,hogy honnan ismeri de igazából nem is akartam tudni.Gyorsan megkerestük a bikiniket és mentünk vissza a Salvatore házba ott bementünk az egyik szobába és átöltöztünk.Én egy fekete mintás,pánt nélküli bikinit vettem fel Elenán egy cián színű kicsit fodros bikini volt,Caroline-non pedig egy barnás színű pánt nélküli bikini.
 
Miután felöltöztünk elindultunk ki a kertbe.Mikor leértünk a földszintre Damon sokáig engem nézett,de nem érdekelt Elena még mondott valamit Stefannak és a kertbe mentünk.Kifeküdtünk a törölközőkre s csak süttettük magunkat,közben sokat beszélgettünk,nevettünk.Olyan 4 óra körül mentünk be,amint beléptünk síri csend lett.
-Miről maradtunk le?-kérdeztem,közben pedig ledobtam a törölközőt a kanapéra.
-Nem biztonságos kint mászkálnotok egyedül meg főleg.-mondta Damon.
-Mintha eddig biztonságban lettem volna.-mormoltam.
-Ezt ne most beszéljük meg.-válaszolt Damon.
-Hát mikor? Este kétlem,hogy ráérsz,meg különben is nekünk nincs mit megbeszélni.-emeltem fel a hangomat.
-Gyere menjünk.-mondta Elena és megfogta a karomat,majd kifelé kezdett húzni.
-Nem mentek ti sehova.-termett az ajtó előtt Damon.
-Nekem te nem parancsolsz.-sziszegtem.
-Meg akarod magad öletni,vagy mi?-kérdezte dühösen
-Ennél még az is jobb.-vontam vállat.
-Ezen az ajtón akkor sem mész ki.-nézett dühösen a szemembe.
-Csak figyelj.-kacsintottam rá.
Ismét elmondtam a fej fájást okozó bűbájt,de ezúttal Stefanra is hatott de nem annyira nem,mint Damonra.A szőke félig boszi egyből a bűbájt megszüntető varázslatot kezdte mondani de felesleges volt,hisz sokkal erősebb voltam nála.
-Ehhez,még kevés vagy.-vetettem oda fog hegyről.
-Gondolod?-kérdezett vissza.
-Nem,tudom.-mosolyogtam határozottan.
-Próbáljuk ki.-erősködött tovább.
-Csak nehogy megüsd a bokád.-néztem rá.
Bonnie félve nézett rám,de én biztatóan rá mosolyogtam Damon meg akart minket állítani,mivel tudta,hogy a kis Lylla a nyomomba sem ér.És igazam is lett,egy idő után az orra vérezni kezdett,s kezdett gyengülni.
-Fejezzétek be.-ordította Damon.
-Ő akarta.-néztem rá gúnyosan.
Lylla kihasználta,hogy nem figyelek,és a falnak vágott.
-Ezt nagyon megbánod.-mondtam dühösen.Amint kimondtam átrepítettem pár szobán,de hamar visszajött a keze vérzett,a lába pedig bedagadt.
-Ajh,nem unod még?-kérdeztem unottan.
Újra a falnak akart vágni de ez visszafelé sült el.A lány a földre zuhant,és nem úgy tűnt,hogy egy hamar fel fog onnan kelni.Damon egyből Lylla-hoz rohant.
-Persze,szaladj csak a "kis barát nődhöz".-motyogtam.
Bonnie,és Caroline elismerően mosolygott rám.Kihasználva,hogy mindenki a kis lotyóval foglalkozik kisuhantam az ajtón,és bikinibe indultam vissza,az utcán páran megnéztek,beszóltak de nem érdekelt.Hazaértem gyorsan átöltöztem,és elindultam a semmibe.Kint már sötét volt de nem érdekelt.
-Lexi.-szólt utánam,a hang irányába fordultam és Peti állt velem szembe,egyből a nyakába ugrottam
-Hogy kerülsz ide?-kérdeztem majd elengedtem.
-Gondoltam meglátogatlak.-válaszolt mosolyogva.-És mi a helyzet?
-Semmi jó..-húztam a számat
Felmentünk hozzá leültünk a kanapéra és beszélgetni kezdtünk,váratlanul megcsókolt de finoman eltoltam magamtól.
-Te megőrültél?-kérdeztem kicsit dühösen.
Nem válaszolt semmit csak késsel tért vissza.
-Héé,mit csinálsz?-kérdeztem félve.Válasz ismét nem érkezett,de kés szúrás helyett egy lövést éreztem a lábamba,majd még egyet a hasamba.A kés szúrás sem váratott magára sokáig,ami az oldalamba fúródott.Mielőtt elájultam volna nem várt személy állt előttem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése