Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. szeptember 1., csütörtök

9.-fejezet.-merre tovább ?

 Sziasztok.Meghoztam a 9.fejezetet,szerintem viszonylag hosszú lett.Várom a komikat.Puszi;Lexi : P


"Élek megint. Érzem, mert szenvedek."

Hosszú percekig csak csókolóztunk,egyszer csak fordított magunkon,hogy ő dőljön neki a fának,és lassan ülő helyzetbe csúszott,én pedig a lábán ültem.
-Szedd össze magad.!-parancsolt rám.Mintha meg se hallottam volna,a másik irányba kezdtem nézni.
-Hallod.?!.-fordította maga felé az arcomat.
-Nem megy.-suttogtam,inkább magamnak,mint neki,de tudtam,hogy bármilyen halkan beszélek ő hallja.
-De igen,menni fog,te ennél sokkal többet is kibírsz.-mondta mélyen a szemembe nézve.Lehunytam a szemem,és könnyeim újra utat törtek maguknak.Mikor újra kinyitottam Damon ugyan olyan komolysággal nézett rám.Ajkai,mintha hívták volna az enyémet,hirtelen odahajoltam hozzá és megcsókoltam,kezeim nyaka köré fontam.Ő felhúzta a lábait,és én pont oda csúsztam,nem mondom hogy nem hozott zavarba,ezt ő is észrevette de csak mosolygott.
-Mennünk kéne Elena meg fog ölni.-mondtam,miután elhúzódtam tőle.
-Menjünk.-lemásztam róla,majd ő is felállt.
Némán sétáltunk egymás mellett,végül én törtem meg a csendet.
-Igazad van.-mondtam ki nagy nehezen.Általában nem szeretem ha nem nekem van igazam,be ismerni pedig nem nagyon szoktam.Nem mondott rá semmit,csak mentünk tovább szerencsére hamar a Gilbert házhoz értünk.
-Legközelebb nem eltűnni,és tessék itt a telefonod.-mondta közben átnyújtotta nekem a telefonomat.Volt rajta pár nem fogadott hívás,és sms.
-Oké,köszi.-mondtam mosolyogva.
Elena,mint akit puskából lőttek ki rohant felém,és szorosan megölelt.
-Úgy aggódtam.-mondta
-Tudom,és sajnálom.-néztem bűnbánóan a szemébe.
-Köszönöm Damon,hogy hazahoztad.-mondta hálásan Elena.Damon csak bólintott egyet majd eltűnt a sötétbe.
Elenától megkaptam a fejmosást,utána felmentem a szobámba rendbe szedni magam.Átmentem Elenához,persze némi hátsó szándékkal.
-Elena,nem megyünk el a Grill-be ?-kérdeztem,biztos voltam benne,hogy nemet fog mondani.
-De lenézhetünk.Gondolom nem csak nézelődni akarsz.-nézett rám sokat sejtően.
-Hát nem..
-Na jó,kell egy görbe este,menj öltözz.-örömömbe a nyakába ugrottam,és sikítoztam a "köszönöm" szót.
-Héé,nyugi.-mondta nevetve.
Felvettem egy fekete mini ruhát,kisminkeltem magam,begöndörítettem pár tincsemet, utolsó pillantás a tükörbe,és kész.Lementem,és azt hittem rosszul látok,Elenán egy lila pánt nélküli lila ruha volt,haja göndör volt,és enyhe smink.Nagyon szép volt.

-Gyönyörű vagy.-mondtam neki elismerően.
-Te is kitettél magadért.
Beszálltunk az autóba,és a Grill felé mentünk.Még sohasem voltam ott,pedig állítólag jó hely.Míg ezeken gondolkoztam,megérkeztünk.Bementünk,a hangulat nagyon jó volt,Elenával a pulthoz mentünk.Hosszas gondolkozás után sikerült dönteni.
-Két whisky lesz.-mondtam mosolyogva.
-Elmúltál már 18 ?-kérdezte a pultos.
-Bármilyen hihetetlen,képzeld igen.-mondtam gyúnyosan.
Megkaptuk az italainkat,és leültünk az egyik asztalhoz beszélgetni.Kb. fél órája beszélgettünk,mikor odajött hozzánk egy srác.
-Szia,Tyler.-köszönt neki Elena.
-Szia Tyler Lockwood.-mutatkozott be.
-Szia,Lexi vagyok,Elena unkatesója.-mutatkoztam be én is,
-Nem jöttök biliárd-ozni ?-kérdezte
-De.-vágtuk rá egyszerre
A játék közben nagyon sokat nevettünk,és persze az italok sem maradhattak ki,hol erősebb,hol gyengék italok kerültek a kezembe,de kezdtem megérezni a hatását,ahogy láttam Elena is kezd ittas állapotba kerülni,de nem baj,erre mind kettőnknek szüksége van,aztán valahogy majd csak hazajutunk.

 
/Damon/

Este gondoltam,beugrok a Grill-be,úgy sincs semmi dolgom.Mikor beértem nem várt látvány fogadott.Lexi és Elena a biliárd asztalnál álltak,mindketten gyönyörűek voltak,persze a pasik nyál csorgatva nézték őket,de az tény,hogy nem voltak józanok.Az,hogy Lexi be van rúgva különösebben nem lepett meg a mai nap után,de hogy Elena.?! Odamentem a pulthoz és kértem egy dupla whiskyt.Egyszer csak Lexi termett mellettem.
-Sziaaaaa.-mosolygott,mint a tejbe tök.
-Mióta vagytok itt ?-kérdeztem
-Hát szerintem elég régóta.
Nem szeretem,ha valaki nem tud normálisan válaszolni,ezt ő is észrevehette.
-Jajj,ne legyél má ilyen morci.-mondta miközbe rendelt még italt.Komolyan kezdtem érte aggódni a végén még totál kiüti magát Elenával együtt,és persze,hogy Stefannak ilyenkor kell meglátogatni a világ végén élő barátait.Annyira lekötött a whiskys pohár nézegetése,hogy észre sem vettem,hogy a lányok eltűntek,gyorsan utánuk mentem.


/Lexi/
Elenával úgy döntöttünk,hogy ideje haza menni.Nem tudom miért,de nekem kellett vezetni,szerintem én többet ittam,mint ő de hát mind egy láttam,hogy Elena hátraül.
-Miért ülsz hátra ?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Hát ha karambolozunk,több esélyem van túlélni.-mondta miközben beszállt
-Na kösz.-fintorogtam rá
Hirtelen az anyós ülésen találtam magam,és Damon ült a volánnál.
-Ezt,hogy csináltad ?-kérdezte Elena tátott szájjal.Hátra néztem és ahogy megláttam az arcát elkapott a röhögőgörcs.
-Tudok varázsolni.-mondtam nevetve,
-Amúgy,hogy kerülsz ide.?-néztem Damonra.
-Te azt gondoltad,hogy képes vagy vezetni,ilyen állapotba.?
-Én nem vagyok részeg.-mondtam durcisan.Damont nem nagyon érdekelte gázt adott és elindult.A rádióba az egyik közös nagy kedvenc ment,így énekelni kezdtünk,Damon annyira nem élvezte,mint mi.Lehet,hogy tényleg kicsit többet ittam a kelleténél,de azt akkor is tudtam,hogy nem a Gilbert ház felé megyünk.Végül a Salvatore háznál álltunk meg.Elenával felmentünk az egyik vendégszobába,írtam egy sms-t Caroline-nak,hogy jöjjön át,buli van


/Damon/
Nagyon csöndbe vannak ott fönn,gondoltam megnézem őket,de akkor kopogtak.Kinyitottam az ajtót és Caroline állt előttem,mit akarhat az éjszaka közepén ?
-Szia,Damon,Lexiék.?-kérdezte
-Fenn,de totál be vannak rúgva..
-Pedig nekem azt mondták,hogy buli van.
Végül ő is felment,és csak röhögés hallatszódott le,párszor lejöttek táncoltak,Lexinek be nem állt a szája,mondott mindent ami a szájára jött,sokszor olyan hülyeségeket,hogy az már fáj.De az tény,hogy nagyon jól táncol,még részegen is.Olyan hajnali 5 körül elaludhattak,vagy nem tudom mit csináltak de csönd lett.


/Lexi/
Másnap fél2-kor keltünk és iszonyatosan fájt a fejem a másnaposságtól,ezt még növelte,hogy a fejem fölötti szekrényt is lefejeltem,a többiek persze csak röhögtek,de Elenán is látszott,hogy fáj a feje.Fogalmam sincs,hogy hogyan de ott voltak a rendes ruháink a széken,gyorsan felöltöztünk és lementünk.Damon szokásához híven whiskyt ivott.
-Jó reggelt.-szólalt meg Damon
-Jobbat.-mormoltam.
Le akartam ülni a kanapéra de leejtettem a telefonomat,ahogy lehajoltam érte felcsúszott a pólóm.
-Lexi.!-kiáltotta el magát Elena.
-Úristen,mi történt ?-néztem ijedten Elenára
-Mi az ott a csípődön.?!-kérdezte
-Tetoválás.-feleltem.
-És mióta van ott ?-kérdezte Carolnie
-Apa halála után csináltattam egy nappal.-mondtam.
Kértünk valami fejfájás csillapítót Damontől,majd még beszélgettünk.Elenával 3-kor haza indultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése