Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2012. január 8., vasárnap

Infók!: )



Sziasztok! :) Ahogy megígértem most megtudhattok némi infót az új sztorival kapcsolatban. A történet a Bloody Fight azaz Véres Küzdelem címet viseli.
 - Az erőviszonyok teljesen máshogy lesznek - A főszereplő lány nem feltétlen a jó oldalon fog állni
- Egy kicsit talán más szálak lesznek benne, mint az előzőbe.
- Szereplők: Kathrine, Rebekah, Elena, Stefan, Damon, Bonnie, Caroline,  Xenia (?), Nina(?)
Xenia:  Hosszú, szőke haja van és kék szeme. Ninával a történet alatt találkoznak és nagyon jó barátok lesznek. Valamint a továbbiakban együtt fognak harcolni. De, hogy ki/mi ellen? Majd kiderül. : )
Nina: Főszerepelő lány. Barna hosszú haja és kék szeme van. Szinte minden férfi álma. Nina nagyon karakteres, makacs és határozott. Szereti ha úgy mennek körülötte a dolgok, ahogy neki tetszik. Lobbanékony, ami néha az előnyére, néha viszont hátrányára válik. Ha valamit kitűzött célnak megszerzi, bármilyen áron. Nem fél belemenni a legveszélyesebb ötletekbe sem.
Hogy pontosan mikor jön az első fejezet nem tudom megmondani. De szeretném ha a jövőhéten mindenképp felkerülne, és mindent megteszek, hogy így alakuljon. Addig remélem sikerül megírnom pár részt előre. Azt sem tudom, hogy mikor lesznek új részek de szeretném ha 2-3 naponta az is sikerülne. Nyílván ez függ a sulitól, és a kedvemtől is. Lehet, hogy még ma elkezdem az oldal desingjének átalakítását. De nagyon remélem, hogy tetszeni fog nektek az új sztorim és, hogy ezt is olvasni fogjátok.
És akkor jöjjön egy kis előzetes:
Mysitc Falls - olvastam fel hangosan az előttem álló táblát. Nem gondoltam volna, hogy még valaha visszatérek ide de hát, ember tervez Isten végez. Nem tudom, hogy Kat mit akar itt, de biztos nyomós oka van rá. Bementem egy közeli kocsmába ami a Grill nevet viselte, barátságos helynek tűnt. Leültem az egyik párszékre egy idegen férfi  mellé. A férfi rám nézett majd visszafordította a fejét, majd ismét rám nézett, de ezúttal  a szemei szikrákat szórtak. Megragadta a karomat és a falnak szorított. Az ijedség hatására abban a pillanatban azt sem tudtam eldönteni, hogy fiú vagyok vagy lány.-    Ki vagy te? – kérdeztem remegő hangon.
-
    Ne csinálj úgy, mintha nem tudnád. – szorította meg még jobban a nyakamat.
-   Mi a neved? – győzködtem tovább a támadómat.
-   Damon Salvatore. De beszéljünk inkább rólad, hogy jutottál ki a sírból Natalie?
Idegesen mentem Kat lakására ahol nagy meglepetésemre Rebekah is ott volt.- Ki az a Natalia? És miért akart megölni valami Damon Salvatore? – fújtattam.
Katerina nem számított erre a helyzetre, legalábbis még nem. Valami hülye mesét  mondott nekem amit nem vettem be. Elmentem a fürdőbe megcsinálni a hajamat, és közben megmostam az arcomat. Visszafele meghallottam, hogy Kathrine és Beka hangos vitába kezdtek.
Nem tudhatja meg, hogy  Natalie hasonmása. – hagyta el ez a bizonyos mondat Kat száját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése