Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. augusztus 27., szombat

4.fejezet.-költözés

Másnap hajnalban,még gyorsan összeszedtem a maradék cuccaimat, búcsúzásul írtam egy levelet,a lakáskulcsokat az asztalra tettem,majd Tessával elindultunk le a lépcsőn.A kocsiba felraktam Tessa plédjét,hogy ne legyen tiszta kutyaszőr az ülés,bepakoltam a táskákat,és egy kis tétovázás után útnak indultunk Mystic Falls felé.Az út hosszú volt,és fárasztó.Végül megálltam Eleneáék háza előtt.Elena egyből kijött az ajtón,és a kocsihoz sietett.Épp hogy kiszálltam egyből a nyakamba ugrott.
 -Sziaaa,úgy hiányoztál már.-mondta miközben megölelt
-Szia,te is hiányoztál.-mondtam mosolyogva.
Miútán elengedett kiengedtem Tessát a kocsiból,aki Elenához sietett,körbeugrálta,nyalogatta a kezét,csóválta neki a farkát,nagyon aranyos volt.Elene simogatta pár percig majd odajött hozzám.
-Ömm..minden rendben ?
-Fogjuk rá.-mondtam halkan.
Mondani akart valamit de kinyílt az ajtó és Jenna lépett ki rajta,aki nagy lelkesedéssel üdvözölt,amiből persze Tessa sem maradhatott ki.
-Részvétem édesapád miatt.-mondta Jenna mélyen a szemembe nézve.
-Köszönöm.
Kiszedtük az autóból a holmikat,és bevittük őket a házba.Közben Jeremy is lejött megöleltük egymás,majd inkább Tessa kötötte le a figyelmét.Jennáék megmutatták a szobámat ami az emeleten volt,Eleneáé mellett.A falak narancssárgák voltak,középen elválasztva egy fekete csíkkal,a függönynek halvány mályva színe volt,az ágynemű pedig bordó volt.Annyira harmonikus volt,nagyon tetszett.Az ágy mellett megpillantottam egy kutya fekhelyet,nagyon hálás voltam érte,mivel a nagy sietségbe "otthon" felejtettem a fekhelyét.
 -Tetszik ?-Kérdezte Elena
-Igen,nagyon szép,köszönöm,a kutya fekhelyet szintén.-mondtam lelkesen
-Örülök,hogy tetszik.-mondta Jenna.
Elenával még beszélgettünk kicsit,szóba jött,hogy ő hogyan tette túl magát szülei halálán,néha egy-egy könnycsepp kigördült a szememből de nem sírtam.Úgy döntöttünk elmegyünk sétálni,kicsit körbevezet a városba.Leérve a lépcsőről,kissé váratlan látvány fogadott,Tessát egy idegen férfi simogatta,pedig nem engedi,hogy idegenek simogassák,a mellette ülő épp engem méregetett.Elene is elég zavart lett.
-Srácok ő itt az unokahúgom,Lexi.-mondta
-Szia,Stefan Salvatore,Elena már nagyon várt.-mondta mosolyogva majd kezet nyújtott
-Damon Salvatore.-ő is kezet nyújtott,gyönyörű kék szemei teljesen elvarázsoltak.
Zavaromban eltűrtem a hajam,utána szóltam Tessának.
-Tessa,gyere ide.-szinte azonnal mellettem termett,mielőtt még megsimogathattam volna felszaladt az emeletre.Nem értettem mit akar,így utána mentem,mire beértem a szobába ott állt előttem a pórázával a szájába.
 -Sétálni akarsz menni ?-válaszképp a kezembe nyomta a pórázt.Ráraktam,majd elindultunk le.Elenához akartam menni a konyhába,de valaki hátulról átölelt,megfordultam és Caroline mosolygós arcával találtam szembe magam.
-Sziiiaaa,olyan jó,hogy itt vagy,annyi mindent fogunk csinálni.-lelkendezett.
-Szia,Caroline nyugi.-mondtam nevetve,elengedett és Tessához fordult gyorsan megsimogatta,majd a konyhába igyekeztünk.
-Semmi természetfeletti viselkedés,főleg Lexi előtt nem tudhatja meg,világos ?-kérdezte Elena halkan,de ellenkezést nem tűrő hangnemben
Furcsán néztem,természetfeletti viselkedés,miért mik ők talán félig lovak? Mikor beértünk Carolinenak az arcára fagyott a mosoly mikor meglátta Damont de nem szólt semmit.
-Sziasztok.-törte meg a csendet végül Caroline
A többiek biccentettek egyet.
-Elkísérhetlek kutyát sétáltatni ?
-Persze,Carolnie amúgy sem hiném,hogy egyedül képes lennék visszatalálni.-mondtam mosolyogva.
-Akkor mi megyünk sziasztok.-mondtam
Elena még suttogott valamit Caroline-nek majd ő is jött utánam.Egy bő 2 órás túra után a Gilbert ház felé vettük az irányt.Megfürödtem felvettem a pizsimet,megetettem Tessát.
Elena még átjött a szobámba beszélgetni,olyan fél 11 körül ő is visszament a szobájába.Befeküdtem az ágyba és Damon kék szeme járt a fejembe meg amit Elena mondott,míg ezeken gondolkoztam teljesen elálmosodtam,pár perccel később már aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése