Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. augusztus 31., szerda

7.fejezet.-az álarcos bál

"Az élet hosszú, egy perc röpke, mégis egy röpke percben egy élet törhet össze."

/Damon/
Másnap arra keltem,hogy dörömbölnek az ajtón,kénytelen voltam kinyitni,mivel nem akarta feladni.Meglepetésemre Caroline állt az ajtó kétségbeesett arccal.
-Baj van.-mondta
-Na,megint mi történt ?
Caroline elmesélte az egész napját,amit kezdtem kicsit unni.
-A lényeg ?-kérdeztem miközben költöttem magamnak whiskit.

-Katherine ott lesz a mai álarcos bálon,és ha nem kapja meg a hold követ akkor vérfürdőt fog rendezni.
-A franca.-morogtam


/30 perccel később/

Fél óra alatt mindenki megérkezett.Jeremy,Stefan,Ric és a vámpír ölő szerkezetei,Elena,a végére Bonnie is megérkezett.Megbeszéltük,hogy a bálon megöljük Katherine-t.
-Lexinek nem kéne szólni ?-szólalt meg hirtelen Elena.
-Majd a bál előtt áthozzuk,és röviden elmondjuk neki a helyzetet.-mondta Stefan


/Lexi/

Egész nap szinte senkivel nem találkoztam.Elnyelte őket a föld vagy mi ? Délután 5 óra körül Elena hazajött de nem tűnt túl vidámnak.
-Velem kell jönnöd.-mondta
-Mi,hova,minek,mikor ?
-Most,majd mindent elmondok csak gyere már.-váltott hisztis hangnemre
-Jól van,mehetünk.
Beszálltunk Elena kocsijába,majd egy nagy és gyönyörű ház előtt álltunk meg.Az ajtón belépve volt a nappali.Baszki ez a nappali nagyobb,mint apával a lakásunk gondolkoztam el,és elmosolyodtam.
-Mi olyan vicces ?-kérdezte Damon
-Semmi.-mosolyogtam.
-Na mi megöljük Katherine-t,te addig szépen itt maradsz,nem mész ki a házból,nem hívsz be senkit,ha valami NAGYON fontos akkor hívd Elenát.-hangsúlyozta ki a nagyon szót.
Nem bírtam tovább,hangos nevetésben törtem ki,olyan volt ez az egész mikor még kisebb voltam és anya elment valahová,én pedig egyedül maradtam otthon,ugyanezeket sorolta fel.
-Világos ?-kérdezte.Totál lelombozta a kedvemet.
-Nem,sötét.-majd leültem a kanapéra.
-Csak nem elfelejtetted,hogy mi vagyok.-jött közelebb
-Ki akarod törni a nyakamat ? Meg akarsz harapni ? Hát hajrá,tessék.-tűrtem el a hajamat a nyakamtól.
-Te tiszta hülye vagy.-jelentette ki,mire vágtam egy fintort.
Mindenki rohangált fel-alá,és a kanapéról nézve elég vicces látványt nyújtottak.Majd idővel kiürült a ház,én pedig "felfedező körútra" indultam,de az emeletre nem mentem fel.Mikor vissza fordultam a kanapé felé Katherine ült rajta.Szemeim kikerekedtek,éreztem,hogy nem tudok mozdulni.Katherine felállt és közelebb lépett hozzám,olyan halál érzetem volt,mint még soha.
-Lexi,de butus kislány vagy.-mondta gúnyosan.-a rém álmaidat én okozom,és amit álmodsz az valóság.
-Te..te..megölted az apámat ?!-fakadtam ki.
-Igen,én tettem.-mondta teljes lazasággal
-Hogy tehetted,mit ártott ő neked ?-kezdtem egyre idegesebb lenni,és akkor az sem érdekelt,hogy vámpír és még idős is,ami egyenlő azzal hogy nem kéne neki sok,hogy megöljön.
-Az most nem lényeg,de ha nem szerzed meg a szerkezetet,vagy különben folytatom a családod többi tagjával,utána a barátaiddal,majd jössz te.-sorolta miközben körbejárta a nappalit.
-Engem megölhetsz,de a többieket hagyd ki ebből!
Azonnal előttem termett és a nyakamhoz hajolt,eltűrte a hajamat,és belém harapott,iszonyatosan fájt,forgott körülöttem a világ.Mikor Katherine végzett a földre zuhantam.

/Damon/
Katherine késik.Katherine nem szokott késni,itt valami nem stimmel.Egyszer csak felbukkant fekete ruhába,és Elenának adta ki magát.A terv végrehajtása megkezdődött.Már csak azt vettem észre,hogy egy szobában állok Stefannal és Katherine-nel.A lány túl nyugodt volt,valami akkor sincs rendben.
Mikor nyerésre álltunk,Jeremy toppant be,és közölte ez mind megtörténik Eleneával is.Hát ezt nem hiszem el,sikerülne megölni erre csak azért se.Idegességembe a falba csaptam.Mikor leértünk Elena tényleg elég szarul nézett ki.Stefan adott neki a véréből,de nem nagyon tetszett neki.A többiek még maradtak,összepakolni a cuccokat meg ha már itt vannak,akkor buliznak egyet,nekem semmi kedvem nem volt hozzá,Elenával elindultunk a Salvatore házba.
-Ha Lexi szétszedte a lakást én nem tudom mit csinálok vele.-mondta nevetve.
-Kitakarítani biztosan nem fog.-nevetett Elena is.
Mikor beléptünk az ajtón,meglepett,hogy minden a helyén van,és csönd is van.De hol a lány ? A kanapé felé mentem és ott feküdt félig holtan.Elena mikor meglátta kezét szája elé emelte,hogy ne sikítsa el magát.


/Elena/
Lexi ott feküdt a földön és nem lélegzett,nem halhat meg nem,hajtogattam magamnak.Damon felsértette a csuklóján a bőrt és a lány szájához emelte,miután elhúzta a kezét felemelte,és az egyik vendégszobába vitte,azonnal után mentem.Közben azon gondolkoztam,hogy nem aludhat farmerben,meg ebben a szűk pólóban.
-Damon.
-Mondd.-mondta és az ajtóba termett
-Lexi nem aludhat ezekben a ruhákban.-szerencsére hamar vette a célzást és a kezembe nyomta az egyik fekete pólóját,de nem ment ki hanem megállt.
-Damon,menj ki.-utasítottam.
Levettem Lexi cipőjét,nadrágját,és a pólóját majd ráadtam Damon pólóját,végül levettem a melltartóját,A ruháit az egyik székre hajtogattam.Kinyitottam az ajtót,így akartam Damon tudtára adni,hogy bejöhet.Mire megfordultam már a székében ült egy pohár whiskivel.


/Lexi/
Mikor magamhoz tértem,egy ágyban feküdtem,Damon egy széken ült és whiskit ivott,Elena pedig mellettem ült.
-Jól vagy ?-kérdezte Elena
-Meg vagyok.
A nyakamhoz kaptam és nem volt ott a harapás.
-Mi de..engem..-dadogtam
-A vámpír vér gyógyít.-szólalt meg Damon
-Te azt akarod mondani..
-Hogy ittál a véremből,igen.-mondta majd kiitta a poharát.
-Fúúúúúúúúj.-nyújtottam el.Damon csak mosolygott.
-Fáj valamid ?-kérdezte Elena
-A fejem.
-Mit szeretnél ?-kérdezte Elena.Ennyi kérdést már fúú..
-Aludni.-amint kimondtam hasra vágtam magam,hallottam,hogy halkan felnevettek,utána pedig elaludtam.


/Elena/
Kimentünk a szobából,hogy Lexi nyugodtan tudjon aludni.
-Mit fogok mondani Jennának ?
-Caroline-nál alszik.-mondta Damon.
-Tökéletes,köszi.-mosolyogtam.
-Vigyázz rá.-néztem rá fenyegetően
-Vigyázok rá.
-Ígéred ?
-Ígérem.

Kimentem a Salvatore házból és haza indultam.
-Szia.-köszönt Jenna.
-Szia Jenna.-erőltettem az arcomra egy mosolyt.
-Lexi hol van ?-kérdezte,bár ne kérdezte volna..
-Caroline-nél alszik,szólni akart,csak lemerül a telefonja.-hazudtam


/Lexi/
Nem tudom mikor ébredtem fel,de elég nyúzottnak éreztem magam.
-Jó reggel.-mondta Damon.
-'Reggelt.-motyogtam.
Eszembe jutott amit Katherine mondott,és elkezdtem potyogni a könnyeim.Damon kérdőn nézett rám.
-Ő tette..ő ölte meg apát.-szipogtam
Damon meglepődött,majd átölelte a derekamat és magára húzott.Nagyon meglepett,nem gondoltam volna hogy különösebben érdekli,hogy mi van velem.
-Css,nyugodj meg.-simogatta a hátamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése