Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. november 19., szombat

45.fejezet. - Választások

'Rájöttem, hogy amikor a legnagyobb bajban vagyunk, rengeteget meríthetünk egy kutya néma, odaadó társaságából, melyet más forrásból nem kaphatnánk meg.'

Ajka épp,hogy súrolta az enyémet,mert elfordítottam a fejemet.De így is éreztem,hogy ez teljesen más volt,mint Damoné,gyengéd és őszinte.Úristen.Hogy fogok én ezekután Elena szemébe nézni?! Arcomról a korábbi mosoly szinte teljesen lekonyult.Stefan a földet kezdte bámulni,ami az én helyzetem cseppentsem segített.Legalább mondhatnám azt,hogy megbántam,de az sem lenne igaz.Nem hiszem el,hogy változhatott ennyit a kapcsolatunk pár nap alatt,vagy ez eddig is itt volt,csak én nem vettem észre?Nem az nem lehet.Épp szólásra nyitottam a számat,de hirtelen Tessa boldog pofijával találtam szembe magam.
- Ömm.. - kezdtem motyogni.
- Tudom,hiba volt.Sajnálom. - mondta és már állt is fel.
Én marha meg gondolkozás nélkül húztam őt vissza,és csókoltam meg.Éreztem,hogy meglepődik,de visszacsókolt.Miután elváltak ajkaink szinte egyből eltűnt,ő legalább megteheti.Most jutottam el arra a szinte,hogy én tényleg nem vagyok normális.Most kaptam vissza Damont erre másik férfival csókolózom,és pont az öccsével?! Ez most komoly? Én tiszta hülye vagyok.Egyre jobban kezdtem bepánikolni,hogy mi lesz ha Elena hazajön,mit mondjak neki? Vagy tegyek úgy mintha semmi sem történt volna? És ha Stefan mindent elmond neki? Vagy ha Damon jön haza,kérdés nélkül tépi ki a szívemet a helyéről,vagy töri ki a nyakamat.Ez így nagyon nem lesz jó.
- Ahj,Tessa mit csináljak? - kérdeztem elkeseredve.
Noha tudtam,hogy nem is nagyon érti mit mondok neki,válaszolni meg végképp nem tud.El kell innen mennem.Nincs más választásom.Gyorsan ráraktam Tessára a pórázt és már indultam is volna,de az ajtóba Carolineba ütköztem.Jajj ne.
- Szia. - mosolygott.
- Szia. - erőltettem mosolyt az arcomra.
- Valami baj van?
- Nem.Nincs semmi. - hazudtam.
- Biztos? - tette a kezét a vállamra. - Nekem bármit elmondhatsz.Ugye tudod? - nézett a szemembe.
- Igen,tudom.És köszönöm. - öleltem meg.
Még is,hogy mondhatnám el neki,hogy csókolóztam Stefannal,hisz egyből menne Elenához,amit teljes mértékben meg is értenék.De nem kockáztathatok,főleg most nem.Caroline nem sokkal hazament,én pedig elindultam Tessával.Először kicsit sétáltunk,majd kezdett egyre hidegebb lenni.De nem tudtam,hogy hová is mehetnék.Elővettem a telefonomat,és keresgélni kezdtem a nevek között.Majd megtaláltam Liza számát.Ő az a személy akire mindig számíthattam,és ez ma is így van.Megnyomtam a zöld gombot,s pár csengés után fel is vette.
- Szia. - köszönt.
- Szia.Nem zavarlak?
- Nem.Baj van?
Nem szerettem,hogy egyből rájön ha valami nincs rendbe..
-Igen,azt hiszem.El tudnál jönni értem?
- Persze.Hol vagy?
- A plázával szemben lévő parkba.
- Oké.Nem sokára ott vagyok.Szia.
- Szia.
Így is lett,egy fekete autó állt meg előttem,amelyben Elizabeth ült.
- Szia,csajszi.Na mi történt? - nézett rám.
- Szia. - öleltem meg. - Légyszi ne itt.
- Ahogy akarod.Szia Tessa. - fordult hátra a kutyához,aki egyből elkezdte csóválni a farkát.
Liza gázt adott,és egy számomra teljesen helyre mentünk.
- Hol vagyunk?
- Majd meglátod. - és kiszállt a kocsiból.
Követtem a példáját,majd Tessát is kiengedtem a kocsiból.Ahogy közelebb mentünk,észrevettem,hoyg ez egy hotel és nem is akármilyen.
- Elizabeth. - kiáltottam utána.
- Tessék?
- Hol vagyunk? És mi lesz a kutyával?
- Ő is jöhet. - zárta rövidre a témát.
Nem állt szándékomba vitatkozni vele,így utána mentünk.A recepción kértünk egy szobát,Tesát pedig megdicsérték,hogy milyen szép és okos kutya.Felmentünk a szobánkba,és leültünk a kanapéra.Liza hozott egy-egy pohár whiskyt,én pedig mesélni kezdtem.
- Csókolóztam Stefannal. - nyögtem ki nagy nehezen.
Liza majdnem kiköpte az italát,a szemei pedig elkerekedtek.
- Úristen.Ez durva.
- Köszi,ez nem segít rajtam. - temettem kezeim közé az arcomat.
- Jól van na. - jött közelebb hozzám,és megölelt. - Onnan nézve annyira nem is vészes. - próbált bíztatni több kevesebb sikerrel.
A továbbiakban nem nagyon beszélgettünk erről,sokkal inkább csak ittunk.Kezdtem úgy érezni,hogy kicsit sok alkohol került a szervezetembe,ezért arra jutottam,hogy ideje aludni menni.Nem volt egyszerű elmenni az ágyig de valahogy sikerült megoldanom.Másnap iszonyatos fejfájásra ébredtem,így egyből bevettem egy fejfájást csillapító gyógyszert.Elizabeth még aludt,én meg úgy döntöttem,hogy egy kicsit körülnézek a hotelbe.Felöltöztem,valami emberibb arcot varázsoltam magamra,szóltam Tessának és már indultunk is.A hotel végébe volt egy nagyobb elkerített terület a kutyák részére.Bementünk Tessával,aki önfeledten kezdett futkározni,mikor lenyugodott a szájába vett egy fadarabot és odajött hozzám,a lábam elé rakta a fadarbot és dobálni kezdtem.

Mikor már mind a ketten elfáradtunk,visszamentünk a hotelbe.Liza láthatólag akkor kelt fel.
- Jó reggelt. - mosolyogtam.
- Neked is. - fogta a fejét.
Én pedig akaratlanul elnevettem magam.
- Mi olyan vicces? - nézett rám durcisan.
Ennek hatására még jobban nevetni kezdtem,majd Liza is elnevette magát.Ő is elment átöltözni,én meg addig ittam egy csésze kávét.
- Nem megyünk le napozni? - kérdeztem mosolyogva.
- Most öltöztem fel. - tette karba a kezeit,majd nevetni kezdett. - Legyen,menjünk.
- Hurrá. - kezdtem el örülni a fejemnek.
Liza kb. úgy nézett rám mint akit most hoztak ki a gyogyóból.Felvettük a bikiniket és már indultunk is.Leterítettük a törölközőket és kifeküdtünk napozni.
- Menjünk be a medencébe. - ült fel Liza.
- Később nem jó?
- Azzal kezdted.
- Hmm?
- Nem,na gyere már.
- Jó,csak ne hisztizz.Komolyan mondom rosszabb vagy,mint egy három éves kislány. - álltam fel.
- Te beszélsz?!
Nevetve kinyújtottam rá a nyelvemet,és bementünk a vízbe.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése