Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. szeptember 25., vasárnap

22.fejezet.-minden helyre jön

"Igen őrült vagyok... menthetetlenül,bolondul, szenvedélyesen, átkozottul őrült és gyakran úgy érzem ez az egyetlen dolog ami miatt ennyi mindent túlélek és kibírok ezen az őrült világon..."

/Damon/
Egy ideig jó volt nézni Lexit,de mikor Caroline is csatlakozott hozzá,valahogy éreztem,hogy ennek nem lesz jó vége.Az odáig oké,hogy Caroline vámpír és bírja a piát de ez Lexiről nem mondható el.
-Na,én inkább lépek.-szólt Caroline.
Lexitől elvettem az üveget,utána akart menni de annyira be volt rúgva,hogy a másik irányba kezdett menni.Össze-vissza beszélt mindent,de egy értelmes mondat egyikből se lett.Mikor meguntam a fecsegését,felvettem az ölembe és a szobámba vittem,persze az odáig vezető utat végig hisztizte és 800-szor mondta el,hogy mennyire utál,a szobába érve letettem de egyből ki akart menni így inkább bezártam az ajtót
-Rohadj meg.-nyöszörögte.
Mikor rájött,hogy innen úgysem fog kijutni,feladta a próbálkozást és lefeküdt aludni..

/Lexi/
 
Másnap mikor felkeltem,meglepett hogy Damon szobájában vagyok,majd aztán beugrott a tegnap este.Azon kívül,hogy fájt a fejem tökéletes éreztem magamat.Kicsit rendbe szedtem magamat,majd kifele indultam nem túl sok sikerrel,mivel az ajtó be volt zárva.
-Damon!
-Csak nem ki szeretnél jönni?
-De igen! És miért vagyok bezárva?
-Mert tegnap nagyon szökni próbáltál.-válaszolt,közben pedig kinyitotta az ajtót.
-Jó reggelt.-vigyorgott az arcomba.
Inkább nem mondtam erre semmit,és lefelé indultam.
-Damon tényleg bezárt a szobájába?-kérdezte Elena fuldokolva a nevetéstől.
-Nagyon vicces.-fintorogtam rá.
-Jól van,na.-mondta még mindig nevetve,majd megölelt.
-Mi a mai program?
-Látom nagyon fel vagy dobva,amúgy még nem tudom.
Mielőtt még bármit is mondhattam volna megcsörrent Elena telefonja,míg Elena telefonált elmentem valami fejfájás csillapítót keresni,ezzel szerencsére több sikerrel jártam,mint az ajtó nyitással.Gyorsan bevettem,majd visszamentem Elenáékhoz.
-Készülődj,megyünk New York-ba.-mondta fülig érő szájjal.
-Tessék?
-Mondom,most hívott az egyik unoka testvérem,hogy két hét múlva fog megházasodni,és azt szeretné ha mi lennénk a koszorúslányok,szóval készülődj.
-Hát..ez nagyszerű.-mosolyogtam.
-Ez biztos,jó ötlet?-kérdezte Damon.
-Igen az.-vágtam rá
-Kétszer raboltak el,gondolod,hogy harmadszorra nem teszik meg?
-Nem,ha meg még is meg tudom magamat védeni.
-Valóban.-mondta gúnyosan
-Na ide figyelj,kihoztam mind a hármunkat abból a cellából a TE segítséged nélkül.-vágtam az arcába.
-Fejezzétek már be.-szállt be Elena is.
-Oké.-adtam meg magamat.
-Ha ennyire nem tetszik az ötlet gyertek ti is.-vetette fel az ötletet Elena.
-És Tessa?-kérdeztem.
-Ő is jön.
Nem voltam benne biztos,hogy a repülőre fel fogják engedi,de hát majd megoldjuk.Ez a hír teljesen feldobott,hisz már nagyon rég nem találkoztam Natalival,és hogy megházasodik annyira szép.Elenával haza siettünk,ő elment bepakolni mind kettőnknek amíg én beszéltem Jennával.
-Jenna.-kezdtem bele
-Mit szeretnétek?-kérdezte nagyot sóhajtva.
-Natalinak két hét múlva lesz az esküvője és azt szeretné ha mi lennénk a koszorúslányok,ja és New Yorkba-ba lesz az esküvő.
-És mivel akartok menni?
-Repülővel
-Legyen,ne rajtam múljon.-mosolygott Jenna.
-Köszönöm.-mondtam lelkesen és szorosan megöleltem.-Imádlak.-tettem hozzá,és az emeletre siettem Elenához.
-Jenna elengedett minket.-vigyorogtam.
-Úristen megyünk New York-ba.-sikítozott Elena.
-Bizony.-mondtam nevetve.
Miután összepakoltuk a bőröndöket átmentünk a Salvatore házba nagyjából ők is összepakoltak így visszamentünk a mi csomagjainkért,majd egyenes a reptérre mentünk.Gyorsan megvettük a jegyeket,a recepción azt mondták Tessa is jöhet,és mivel jól nevelt kutyának tűnik nem kell kennelbe vinni.A repülő 10 perc múlva indult,ezért kimentünk,a repülő belülről is nagyon szép volt,csak egy baj volt én félek a repülőn.
-Én félek a repülőn.-jelentettem ki.
-Én is.-mondta nevetve Elena,erre én is elnevettem magam,Tessát magunkhoz hívtam,és a lábamhoz feküdt.Az út elég hosszúnak tűnt,így párszor bealudtunk,arra keltem fel,hogy a repülő nem sokára leszáll.Tessa még mindig ugyan úgy a lábamnál feküdt,Elena pedig még aludt.
-Zuhan a repülő.-mondtam Elenához közel hajolva.Elena egyből felkelt és arca a rémültségtől sápadt volt,szemei összeszűkültek.
-Csak vicc volt.-tettem a vállára a kezemet.
-Te tiszta őrült vagy.-mondta nevetve.
A repülő leszállt vele együtt mi is.A repülőtértől nem volt messze a szállodánk ezért úgy döntöttünk,hogy gyalog megyünk.Mikor odaértünk,úgy éreztem,hogy mégsem volt olyan közel ez a szálloda mint gondoltuk,de a látvány ami ott fogadott minden fájdalmamat elfeledtette.Egyszerűen gyönyörű volt,a szálloda körül medence volt,a házon nagy ablakok voltak.
Bementünk a recepcióra elkértük a kulcsokat,és felmentünk a szobánkba.Belülről is nagyon szép volt és barátságos,volt bár-pult is tele finomabbnál-finomabb koktélokkal.Csak a legszükségesebb ruháinkat pakoltuk ki,és Elenával elmentünk körülnézni,Damonnék inkább maradtak a szobába a bár-pulttal.Nem gondoltam volna,hogy a mai nap New Yorkba fogok repülni és egy csodálatos szállodába fogok aludni.

 -Visszamegyünk?-kérdezte Elena.
-Aha.-bólogattam.
Damon szokásához híven whyskit ivott,de ahogy láttam Stefan is.A tegnapi estéből tanulva én a whyskit hanyagoltam,és koktélokat ittam,az egyik különösen tetszett szép színes volt,és gyümölcs is volt a pohár szélére helyezve,a fekete szívó szál pedig tökéletesen passzolt hozzá.


-Elena,te nem iszol?-kérdeztem.
-Nem tudom,nem szeretnék berúgni.
-Nem fogsz,ígérem.-mosolyogtam,és a kezébe nyomtam egy pohár koktélt.Tessa érdeklődve figyelte,az egyre több üres poharat..
-Te ilyet nem ihatsz.-mondtam neki,mire édesen oldalra fordította a fejét.
Olyan hajnali kettő körül elmentem zuhanyozni majd bedőltem az ágyba..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése