Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. október 9., vasárnap

29.fejezet.-Boszorkányság

"Ha ennyire fáj,miért hazudom,hogy nincs ami bánt?"

Másnap elég hamar kidobott az ágy,ezért lementem a nappaliba,Damon már felöltözve telefonált és nem tűnt túl nyugodtnak.
- Jó reggelt.-köszöntem rá.
- Neked is.
- Ráérsz?
- Fontos?
- Igen.
- Mondd.
- Szóval,hogy menekültem meg,és Klaus megtörte az átkot?
- Bonnie,Bia meg a húgod által élted túl,meg persze az én véremtől.Azt,hogy Klaus megtört-e az átkot nem tudni,de mától jobb lesz vigyázni.De nekem most mennem kell.-hadarta majd el is tűnt.
Leültem a kanapéra és az estémet kezdtem tervezgetni,biztos voltam benne,hogy elmegyünk egyet bulizni,ennyi hiedelem után.Gondoltam lemegyünk a Grillbe beszélgetni,táncolni,gondolataimból a csengő zaja zökkentett ki.Először nem akartam kinyitni,de az illető elég kitartó volt,így nem volt választásom meg úgy gondoltam Klaus nem fog kopogni..
- Végre-szólalt meg Bonnie,kezében egy nagy könyvet tartott.
- Valami baj van?
- Ami azt illeti igen.
- Gyere be.
Bonnie besétált,leült a kanapéra és a kezében lévő könyvet letette az asztalra.
- Szóval,mi a baj?
- Amikor a rituálén a bűbájt mondtad,az ott lévő boszorkány elszívta az erőd,ezért gyengültél le olyan hamar.
A döbbenettől szólni sem bírtam,nem értettem hogy ez most mire volt jó.Hisz ha legyengülők akkor nem tudja Klaus megtörni az átkot.
- Tömören most nincs varázs erőm?
- Valahogy úgy..
- Már csak ez hiányzott,és nem lehet valahogy visszaszerezni?
- Csak ha az a másik boszorkány is úgy akarja,vagy pedig ha meghal.
Mielőtt válaszolhattam volna,Elena jött le és nem kicsit volt meglepődve,hogy Bonnieval ilyen korán beszélünk,szemeivel a asztalon lévő könyvet vizsgálta.
- Jó reggelt.
- Neked is.-mondtuk egyszerre Bonnieval.
- Miről maradtam le?
- Arról,hogy a rituálén az egyik boszorkány elvette a varázs erőmet..
- És most mi lesz?
- Meg fogjuk keresni a boszit és visszakérem tőle.
- Kéred?
- Akkor veszem.
Bonnie mindenkinek adott egy könyvet,hogy olvassa át hátha találunk benn valami használhatót.Közben Linda és Stefan is felébredtek,Elena elmondta Stefannak,hogy mi történt meg azt is,hogy jobb lenne minket egyedül hagyni.Mivel Linda nem rég költözött csak ide,szinte semmit nem látott a városból,ezért Stefan elvitte felfedező körútra.Mi pedig tovább kerestük a megoldást,Bonnie talált egy bűbájt amivel megtalálhatjuk a boszorkányt.Nem is kellett hozzá sok minden csak 4 gyertya a bűbáj meg az én vérem.Megkértem Bonniet,hogy inkább ő csinálja,mikor már elszánta rá magát betoppant Damon egy világos barna hajú lánnyal.
- Ti meg mi a francot csináltok?-esett egyből nekünk.
- Hosszú,meg inkább foglalkozz a kis barátnőddel.
Damon felküldte a szobájába a lányt,abba a szobába amibe én is aludtam,elhatároztam,hogy én biztosan nem fogok abba az ágyba aludni Damonnal meg főleg nem.
- Megőrültetek?
- Miért? Mert megpróbáljuk visszaszerezni Lexi erejét?-válaszolt Bonnie.
Damon elég értetlen fejet vágott de semmi kedvem nem volt neki elmagyarázni,hogy mi történt,Bonnie nehezen de elküldte mi pedig folytattuk..Ahogy az éles fém először mint hűsítő tárgy nehezedik a kezemre,majd egyre mélyebben halkan felszisszentem,mire kinyitottam a szememet Bonnie már a varázsigét mondta.A bűbáj hatására minden gyertya,lámpa meggyulladt,felkapcsolódott,majd utána teljes sötétség lett.Mikor végzett Bonnie már viszonylag világos is volt.
- Na,hol van az a kis szemét boszi?
- Párizsba.
- Párizsba? Ez most komoly?Hogy fogunk eljutni Párizsba?
- Repülővel.
Elég ideges lettem amit egy pohár földhöz vágásán tudtam levezetni,majd inkább csináltam mindenkinek teát.Elindultam vissza a kanapé felé,akkor a Damon által újonnan felszedett ms. cicababa lépdelt le a lépcsőn,de nem akárhogyan mintha valami szépség versenyen lenne,már csak azt vártam mikor kezd el királynőiesen integetni.Ez az öröm sajnos nem adatott meg,de így is elég jól szórakoztam,különösen mikor az utolsó lépcsőfokkal meggyűlt a baja,mivel az nagyobb volt mint a többi.Teljesen kész voltam,nem tudtam tovább visszatartani hangos nevetésben törtem ki majd utánam Bonnie és Elena is.
- Mi olyan vicces?-kérdezte nyávogó hangon.Ettől a hangtól még a hideg is kirázott.
- Vigyázz nehogy letörjön a magassarkúd.
A lány dacosan nézett rám,majd leült és lecsúszott a lépcsőfokon,utána ismét talpra állt.Amit ez a lány csinált maga a botrány és Damonnak egy ilyen kell.
- Mi ez a könyv?
- Semmi közöd hozzá.-szólt Bonnie.
Damon épp jött a lépcsőn mikor már azon a határon voltam,hogy megpofozom ezt a ribancot.
- Olyan gonoszak velem.-totyogott oda Damonhoz.
- Na,én léptem.
- Hová mész?-ragadta meg a kezemet Damon.
- Ne nyúlj hozzám.-és kirántottam a kezemet az övéből.-Amúgy meg Párizsa.-vágtam oda gúnyosan.
Hangosan becsaptam magam mögött az ajtót,majd elindultam a semmibe.Szarul esett,hogy Damon ezt tette,meg az hogy varázs erőm sincs ezáltal képtelen vagyok magamat megvédeni.Találtam egy padot,leültem rá, és csak vártam.Hogy mire? még én magam sem tudtam.
- Lexi.-kiáltotta zihálva Elena a nevemet,majd leült mellém a padra.
- Jól vagy?
- Persze,miért ne lennék?
- Tudom,hogy rosszul esett Damont egy másik lánnyal látni.
- Nézd Elena,talán szerettem őt,de ennek a korszaknak vége.Meg mi értelme szeretni,hisz ő egy érzéketlen tuskó.
-Amúgy ha érdekel Damon kidobta azt a lányt.
Nem mondtam semmit,de belül örültem neki noha biztos voltam benne,hogy nem miattam.Elena hosszas győzködése után voltam csak hajlandó visszamenni.Mikor beértünk Bonnie kezébe ha jól láttam jegyek voltak..
- Írány Párizs.-pattant fel Bonnie.
Damon,Stefan,Linda,Caroline,Tessa,Bonnie,Elena is jöttek velem.Hálás voltam érte,de most jobban örültem volna,ha Damon nem jön de nem volt választásom.Mivel hajnali 2-kor indultunk elmentem zuhanyozni,összeszedtem pár cuccomat és átmentem Linda szobájába,vagy is inkább csak mentem volna.
- Meddig fogsz Lindával aludni?
- Sokáig.
- Most mi bajod van?
- Semmi,csak nem értem,te hogy gondolhattad hogy én abban az ágyban fogok aludni ahol pár órával ezelőtt egy hülye picsával henteregtél.Ennyire nem ismersz még Damon?!
Damont láthatólag megleptem,de nem vártam meg,hogy bármit is mondjon inkább átmentem a húgom szobájába.Elég kevésnek bizonyult 3 óra alvás,de muszáj volt kelni,gyorsan összepakoltuk még a szükséges holmikat és már indultunk is.Az út nagyon hosszú volt,szinte az egészet végig aludtam,és meg kell hogy mondjam viszonylag frissen keltem fel.Mikor megérkeztünk hívtunk egy taxit,és elmentünk az egyik közeli szállodába,ez teljesen más volt mint New York-ba,kisebb kis házikók voltak,kívülről semmi extra de belülről nagyon szép volt,és a házakat medence vette körül.
Lepakoltuk a cuccainkat,pihentünk egy kicsit,majd egy remek ötlettel álltam elő:
- Menjünk nézzük meg az Eiffel-tornyot.
- Most?-kérdezett vissza Damon
- Én benne vagyok.-szólt Caroline
Végül a többiek is beleegyeztek,átöltöztünk rátettem Tessára a pórázt és elindultunk.Egyszerűen gyönyörű volt Párizs talán még pár percre feledtetni tudta velem azt hogy miért is vagyunk itt.Az Eiffel-torony nagyon szép volt,főleg hogy pont naplementekor voltunk ott,és a torony már ki volt világítva.
Hosszú percekig csak néztük majd utána elmentünk egy étterembe vacsorázni onnan pedig már a szállodába mentünk,gyorsan lezuhanyoztam,befeküdtem az ágyba és szinte pár perccel később el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése