Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. október 14., péntek

Hírek

Sziasztok! :)

Először is szeretném megköszönni a három rendszeres "olvasómnak" a kommenteket,nagyon jól esnek tényleg.♥
Szeretnék tőletek kérni valamit; légyszíves írjatok nekem olyan személyeket akik illenek Damonhoz,hogy miért azt majd később elmondom. :)
Továbbá kérdezhettek a történettel kapcsolatban bármit,akár a chatbe akár a megjegyzésekbe,én pedig majd válaszolok rájuk.
Egy kis előzetes:
'Épp szólásra nyitottam a számat,de ujját a számra rakta,és olyan szenvedéllyel csókot meg,mint még soha senki.Szerettem őt e felől semmi kétség.Másnap bátran állíthatom,hogy a világ legboldogabb nője ként ébredtem fel.Mélyen a szemembe nézett és lágyan megcsókolt.Annyi szenvedés után végre boldog lehetek,nagyon boldog.'

A részt pedig este felé hozom.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése