Bevezető

Nina 19 éves fiatal lány, aki már sok mindent megélt. Makacs, és határozott személyisége miatt nem sokan mernek harcba szállni vele. A kitűzött céljait mindig eléri. Katherine és Rebekah barátnője. Együtt járják a világot. De amikor lány megtudja, hogy ki is ő valójában. Összezavarodik. Közben Xenia áll mellette, mint legjobb barátnő. A két lány elhatározza bosszút fog állni, amiért átverték őket.

2011. október 14., péntek

32.fejezet.-Szeretlek?!

Kíváncsian várom,hogy szerintetek milyen híresség illik Damonhoz? :D
Meghoztam a fejezetet.Talán erre a fejezetre vártatok a legjobban vagy is gondolom én de hát ki tudja. :P

"Mindegy, mi áll előttünk. Működni fog. Mert túlságosan szeretlek ahhoz, hogy valaha is elengedjelek."

Ránéztem a támadómra és Tylerel találtam szembe magam.Szorosan szorította a csuklómat,majd neki tolt az egyik fának és erőszakosan csókolgatni kezdett,még kiabálni sem tudtam mert befogta a számat.Kapálóztam,ahogy bírtam több-kevesebb sikerrel.
- Maradj már nyugton.-förmedt rám.
Ennyire félre ismertem volna Tylert? Hisz nem csúnya srác megkaphatna pár lányt erre ezt csinálja? Féltem tőle.Egyszer csak azt vettem észre hogy valaki lerántja rólam,és a földre esik.
- Takarodj.-sziszegte Damon.
Tyler szó nélkül elment én pedig a fa tövébe ültem,nagyon rosszul esett,hogy ezt tette velem.Damon lassan mellém sétált és leguggolt.
- Jól vagy?
Megráztam a fejemet,és arcomat kezeimbe temettem.Damon megfogta a kezemet és felsegített a földről,majd hazavitt.A lakás üres volt Damon egyből a whiskys üvegért nyúlt,öntöt egy kicsit az egyik poharat a kezembe nyomta.Nem érdekelt ha megint leiszom magamat a sárga földig legalább addig is boldog vagyok.Az alkohol elég sok mindent kiváltott többek között a Damon által való vonzalmamat is előhozta ismét.Lassan mentem felé,ördögi mosollyal az arcomon,ujjaimat végighúztam a mellkasán majd tovább indultam volna,de Damon megragadta a kezemet és magához húzott majd megcsókolt kivette a kezemből a poharat és letette az asztalra,engem pedig elkezdett a szobája felé tolni.
Amint beértünk a szobába becsapta az ajtót,és letépte rólam a pólómat és a szoba másik sarkába hajította.Kezeimet végig húztam a hátán majd lehúztam róla a pólóját.De hirtelen elhúzódott és a szoba végébe ment.Teljesen ledöbbentett ami történt.Damon csak percekkel fordult felém..
- Most..-kezdtem bele de félbeszakított.
- Nekem ez így nem megy.-mondta halkan.
-Még is mi?-ordítottam,már majd nem sírva.
Nagyot sóhajtott majd felém indult,arcom két keze közé fogta és mélyen a szemembe nézett,elfordítottam a fejemet és a falnak dőltem.
- Nem értelek.-sóhajtottam.-Ja persze csak két alkalomra kellettem.-vetettem oda gúnyosan.
- Nem erről van szó.
- Hát akkor még is miről?
- A picsába is szeretlek.
Az egész szobára kiült a döbbenet.A szívverésem felgyorsult,a gyomrom összeszorult.Damon leült az ágyra,én még mindig a falnak dőlve támaszkodtam.
- De utállak is; utállak,mert nem tudok rád haragudni,utállak mert tudom,hogy egy mosollyal szinte bármit elérhetsz,utállak mert ilyen hatással vagy rám.Lassan felállt és odajött hozzám.Két kezem a mellkasára húzta.
- Hazudsz.-mondtam könnyes szemmel.
Ilyen őszintének talán még sohasem láttam,szemei ragyogtak.Nem mertem elhinni,hogy az a férfi szeret engem aki többször meg akart ölni,elhordott mindennek,de szeret.
- Szeretlek.-mondta mélyen a szemembe nézve.
- Én is szeretlek.-suttogtam ajkaira.
Olyan szenvedéllyel csókolt meg,mint még soha senki,lassan tolt az ágy felé,közben keze már a nadrágom gombján járt pár másodperc múlva a nadrágom már a többi ruha között volt.Felülmúlhatatlan az az érzés amit Damon képes belőlem kiváltani,tudom,hogy mellette nem eshet bántódásom,hogy mellette biztonságban érezhetem magam.Kezem lassan húztam végig felsőtestén és állapodtam meg a nadrágja gombjánál,ami nem sokkal már az ágy mellett volt.Kezét végig húzta a csípőm vonalán,amitől kirázott a hideg.A hasamtól felfelé csókolt végig a nyakamnál elidőzött egy darabig majd visszatért ajkaim kényeztetéséhez.Időközben a maradék ruhák is lekerültek rólunk.Damon kicsit felemelkedett majd belém hatolva feküdt vissza rám.Körmeimet Damon hátába mélyesztettem,ő pedig vadul csókolt.Ahogy egyre gyorsabb tempóra váltott,körmeim Damon háta helyett a lepedőbe mélyesztettem.


Tudtam,hogy mire vágyik igazán,épp a mellkasomat csókolgatta,mire beletúrtam a hajába és a nyakamhoz toltam.Damon elhúzódott és kérdőn nézett rám,válaszképp rámosolyogtam és aprót bólintottam.Éles fogai átszakították és a fém ízű folyadék folyni kezdett a nyakamból.Meglepett de nem fájt,Damon pár korty vér után elhúzódott a nyakamtól és újra ajkait enyémnek nyomta.Egy utolsó lökéssel juttatott el minket a csúcsra majd legördült rólam,közben végig a kezemet csókolgatta,majd újra visszamászott rám.Damon elharapta a száját,majd megcsókolt így a vére begyógyította a sebemet.
- Te kis szemét.-mondtam mosolyogva.
Nem mondott semmit csak lágyan megcsókolt.Láttam rajta,hogy fáradt meg már én is az voltam.Mellém feküdt majd a mellkasára húzott,kezével a derekamat fogta,jó volt hallani a nem éppen egyenletesnek mondható szívverését.Nem gondoltam volna ma reggel,hogy ez lesz belőle.Damon szívverése lassan kezdte visszanyerni a rendes állapotát ahogy az enyém is.
- Jó éjt.
- Neked is.
- Szeretlek.-csókoltam meg.
- Én is.
A fejemet lassan visszahelyeztem a mellkasára és elaludtam.Másnap kipihenten ébredtem fel,Damon még mellettem aludt.Visszagondoltam a tegnapi napra vagy is inkább éjszakára és akaratlanul is elmosolyodtam.Kimondhatatlanul jó volt az a férfi mellett ébredni akit mindennél jobban szeretek..

Óvatosan kimásztam védelmezően tartó kezeiből és az egyik nagy ablakhoz mentem,és csak nézelődtem kint sütött a nap csiripeltek a madarak.Szinte teljesen belefeledkezdtem a gondolataimból,amiből Damon hozott vissza.Hátulról mögém bújt,és a nyakamat kezdte csókolgatni.
- Megijesztettél.
- Igen?-bújt közelebb hozzám.
- Igen.
Megfordultam és lágyan megcsókolt,majd egyre szenvedélyesebben.
- Lexi,ugye tudod,hogy ez nem lesz egyszerű?!
- Ezt,hogy érted?
- Itt van Klaus,meg én is.
- Mi az,hogy te is?-kérdeztem vissza döbbenten.
- Vámpír vagyok,Lexi.Ne hogy azt mondd nekem,hogy ez téged nem zavar?!
- Nem,nem zavar Damon,mert szeretlek.-mentem közelebb hozzá.
- Őrült vagy..-motyogta majd megcsókolt.
Kerestem ruhákat a mai napra majd öltözködni kezdtem ami nem ment olyan egyszerűen,mint gondoltam volna ugyanis ha valamelyik ruhadarabot felvettem Damon levett rólam egy másikat.Nehezen de sikerült felöltöznöm,közben már Damon is kész volt.Lementünk a konyhába és mivel még elég korán volt mindenki aludt.Damon csinált nekem reggelit amit én az egyik pulton ücsörögve figyeltem.Főzés közben néha-néha odajött hozzám egy rövid puszira.Mikor kész lett a reggelim,mint egy három éves kisgyerek úgy kezdtem el tapsikolni.Leültünk az asztalhoz és én neki is láttam a reggelimnek.
- Köszönöm a reggelit.-ültem az ölébe.
Csak pár milliméter választotta el ajkainkat egymástól amit Damon hamar átlépett.
- Ömm.zavarok?-szólalt meg Linda a hátam mögül.
Teljesen elvörösödtem,és felálltam Damon öléből.
- Nem,dehogy.-vágtam rá.
- Szóval,ti most együtt vagytok.-nézett ránk.
- Igen.-mosolyodtam el zavaromban.
- Na végre,gratulálok.-ölelt meg a húgom.
Úgy volt,hogy Stefanéknak még nem mondjuk el,de Linda képtelen volt tartani a száját.Elena is örült a hírnek Stefan egy kicsit féltett a bátyjától de belátta,hogy nincs rá oka.És bátran jelenthetem ki,hogy boldog vagyok,nagyon boldog.
- Jössz velem kutyát sétáltatni?
- Aha.
Kint már elég sötét volt,így nem mentünk messzire.Kezünket összekulcsoltuk így sétáltunk végig.Damon felültett az egyik magasabb padra és megcsókolt.

Mivel már kezdtem fázni,meg már sétáltunk egy ideje,úgy gondoltuk épp itt az ideje hazamenni.Elmentem zuhanyozni,amiből Damon sem hiányozhatott,és a zuhanyzásból fürdőzés lett egy hatalmas sarok fürdőkádban,sok hab-fürdővel.Mikor kihűlt a víz kiszálltunk,megtörölköztem felvettem a pizsimet és szorosan Damonhoz bújva aludtam el..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése